STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH POZ POMORZANY – WERSJA SKRÓCONA

WERSJA SKRÓCONA STANDARDÓW OCHRONY MAŁOLETNICH POZ POMORZANY Sp. z o.o. 

  1. Jesteśmy przychodnią i chcemy żebyś u nas czuł się dobrze i
  2. Jeżeli cokolwiek Ci się nie podobało lub poczułeś się źle potraktowany przez personel możesz to przekazać do Członka Zarządu p. Anna Heinrich lub Jolanty Rudzińskiej lub napisać na adres e-mail: heinrich@pozpomorzany.pl  lub jolanta.rudzinska@pozpomorzany.pl
  3. Na badania wchodzisz z mamą lub tatą, bądź inną osobą będącą Twoim opiekunem. Oni mogą być zawsze przy
  4. Przed badaniem lekarz wytłumaczy Ci co będzie robił i
  5. Lekarzowi możesz powiedzieć wszystko, on jest tu po to, żeby Ci pomóc.
  6. Wiedza o tym, co Ci dolega, czego się obawiasz lub wstydzisz może być bardzo ważna. Dzięki tej wiedzy lekarz będzie mógł Ci pomóc jak najlepiej.
  7. Lekarzom, pielęgniarkom i wszystkim osobom z naszej przychodni możesz zadawać pytania. Chętnie na nie odpowiedzą.
  8. Nikt nie może na Ciebie krzyczeć, wyśmiewać się z Ciebie, dotykać Cię bez Twojej zgody ani fotografować.
  9. Cokolwiek się w Twoim życiu dzieje nie jesteś sam. To są całodobowe numery telefonów do osób, którym możesz zaufać:
    • Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”: 800 120 002;
    • Telefon Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży: 116
  10. Wi-fi jest u nas zabezpieczone hasłem, a niektóre strony nie są dostępne.
WRÓĆ DO POPRZEDNIEJ STRONY
Wczytywanie...