Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.
REGULAMIN UDZIELANIA TELEPORAD
REGULAMIN UDZIELANIA TELEPORAD W PORADNIACH SPECJLISTYCZNYCH EM POMORZANY
Zasady korzystania przez Pacjentów z TELEPORAD, świadczonych przez POZ POMORZANY określa Regulamin świadczenia usług za pośrednictwem telefonu lub innych teleinformatycznych kanałów dostępu dla pacjentów POZ ORAZ PORADNI SPECJALISTYCZNYCH EM POMORZANY.
SŁOWNICZEK
TELEPORADA – porada medyczna lub psychologiczna, która udzielana jest przez Specjalistę POZ POMORZANY za pośrednictwem połączenia telefonicznego lub innych narzędzi teleinformatycznych. Porada może być realizowana w ramach komercyjnych konsultacji specjalistycznych, w ramach POZ i w ramach komercyjnych porad psychologicznych.
TELEPORADA POZ -TELEPORADA udzielana w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej
TELEPORADA SPECJALISTYCZNA -TELEPORADA udzielana w ramach komercyjnych konsultacji specjalistycznych
TELEPORADA PSYCHOLOGICZNA – TELEPORADA udzielana w ramach komercyjnych porad psychologicznych
Specjalista POZ POMORZANY – lekarz, psycholog lub inny specjalista medyczny udzielający świadczeń w POZ lub w PORADNI SPECJALISTYCZNEJ EM POMORZANY.
Pacjent – osoba fizyczna, lub osoba niepełnoletnia, która będzie korzystać z TELPORADY,
Rejestrujący Pacjenta – Pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy, bądź osoba, dokonująca rejestracji w imieniu Pacjenta, wskazana w upoważnieniu pozostawionym w POZ POMORZANY.
Strona TELEPORAD OnLine – strona internetowa eprzychodnia.online, której celem jest przedstawienie oferty usługi TELEPORADY oraz umożliwienie dokonywanie za jej pośrednictwem płatności on-line.
PODSTAWOWE ZASADY KORZYSTANIA Z TELEPORADY
- TELEPORADY POZ:
- są bezpłatne,
- skorzystać z nich mogą jedynie pacjenci którzy złożyli deklarację w naszej placówce,
- realizowane są przez specjalistów medycyny rodzinnej i pediatrów.
- TELEPORADY SPECJALISTYCZNE:
- są płatne zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem dostępnym na stronie eprzychodnia.online,
- realizowane są przez wybranych specjalistów POZ POMORZANY
- TELEPORADY PSYCHOLOGICZNE
- są płatne zgodnie z cennikiem POZ POMORZANY dotyczącym usług komercyjnych, dostępnym na stronie przychodnia.online
- realizowane są przez wybranych psychologów lista dostępnym na stronie eprzychodnia.online.
- TELEPORADY udzielane są telefonicznie lub za pośrednictwem innych narzędzi teleinformatycznych.
- Aby skorzystać z TELEPORADY należy:
- zarejestrować się telefonicznie
- wypełnić prawidłowo formularz na stronie www.EuroMedis.pl dotyczącej TELEPORADY
- zaakceptować poprzez wyrażenie zgody wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu
- opłacić usługę (nie dotyczy TELEPORADY POZ)
- Specjalista POZ POMORZANY w wyznaczonym terminie skontaktuje się z Pacjentem za pośrednictwem wybranego narzędzia teleinformatycznego.
- Rozmowy stanowiące TELEPORADĘ są rejestrowane.
- Przed udzieleniem TELEPORADY, Specjalista POZ POMORZANY identyfikuje Pacjenta na podstawie otrzymanych danych od Pacjenta lub osoby rejestrujące Pacjenta:
- imię i nazwisko Pacjenta
- numer PESEL Pacjenta
- adres Pacjenta
- numer telefonu komórkowego Pacjenta podany na oświadczeniu w placówce
- imię i nazwisko osoby upoważnionej do dostępu do dokumentacji medycznej podane w oświadczeniu pozostawionym w POZ POMORZANY.
ZAKRES TELEPORADY
- W ramach TELEPORADY Specjalista POZ POMORZANY może:
- udzielić porady medycznej lub konsultacji psychologicznej,
- w uzasadnionych przypadkach wystawić e-Receptę. Decyzję o wypisaniu e-Recepty zawsze podejmuje lekarz udzielający TELEPORADY, na podstawie badania wykonanego za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności i w oparciu o dostępną w POZ POMORZANY dokumentację medyczną Pacjenta. W przypadku wystawiania e-Recept na leki refundowane lekarz zweryfikuje ubezpieczenie zdrowotne w systemie eWUŚ. oraz uprawnienia do refundacji. W przypadku, gdy NFZ nie potwierdzi ubezpieczenia lub pacjent nie posiada odpowiednich uprawnień, lekarz wypisze recepty z odpłatnością 100%,
- zinterpretować wyniki badań dostępnych w elektronicznej dokumentacji medycznej POZ POMORZANY,
- udzielić informacji na temat przyjmowanych leków,
- w uzasadnionych medycznie przypadkach wystawić skierowania na badania i konsultacje. Zlecone badania i konsultacje mogą zostać zrealizowane wyłącznie w POZ POMORZANY.
- W ramach TELEPORADY Specjalista POZ POMORZANY nie ma możliwości:
- wystawiania skierowań na badania i konsultacje dostępne poza POZ lub PORADNIAMI SPECJALISTYCZNYMI EM POMORZANY,
- wystawienia skierowania bez wskazań medycznych,
- wystawienia skierowania na badania z użyciem promieni rentgenowskich,
- wystawienia zwolnienia z pracy lub innego zaświadczenia lekarskiego,
- umówienia wizyty w POZ lub PORADNI SPECJALISTYCZNEJ EM POMORZANY.
- Jeśli stan zdrowia Pacjenta lub zgłoszony w trakcie TELEPORADY problem medyczny tego wymaga, Specjalista POZ POMORZANY ma prawo zdecydować o konieczności zgłoszenia się na wizytę lekarską przez Pacjenta osobiście, wezwania pogotowia lub uzyskania innej pomocy medycznej.
- Czas trwania TELEPORADY wynosi:
- TELEPORADY POZ wynosi maksymalnie 10 minut,
- TELEPORADY SPECJALISTYCZNEJ maksymalnie 20 minut,
- TELEPORADY PSYCHOLOGICZNEJ do 60 minut.
- Po upływie określonego czasu specjalista może poinformować Pacjenta o zakończeniu czasu TELEPORADY i rozłączyć się.
- Korzystanie z TELEPORADY przez Pacjenta jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na to, by informacje i wypowiedzi przez niego udzielone w ramach TELEPORADY ze Specjalistą POZ POMORZANY:
- zostały zarejestrowane elektroniczne podczas nagrywania całej rozmowy,
- umieszczone zostały w jego dokumentacji medycznej w POZ POMORZANY.
- Przed rozpoczęciem TELEPORADY Pacjent może wysłać wyniki badań, które chce skonsultować z lekarzem lub które są niezbędne do przeprowadzenia porady. Przedmiotowy dokument lub dokumentację należy przesłać e-mailem na adres: rejestracja@pozpomorzany.pl, nie później niż na 3 godz. przed terminem TELEPORADY z danymi identyfikacyjnymi pacjenta w tytule maila (Załącznik do TELEPORADY – imię i nazwisko pacjenta). Dopuszczalny formaty pliku to: jpg, pdf.
- Specjalista podczas TELEPORADY ma możliwość oceny wyłącznie zdjęcia lub dokumentu przesłanego najpóźniej na 3 godzin przed odbyciem TELEPORADY.
- Przesłane zdjęcia lub dokumenty pozostają w dokumentacji medycznej pacjenta w POZ POMORZANY.
PŁATNOŚCI I REALIZACJA TELEPORADY
- Płatności za TELEPORADY mogą być realizowane za pośrednictwem eprzychodnia.onlie i Przelewy 24.
- Prawidłowo zaksięgowana opłata, potwierdzona przez Rejestrację oznacza zakupienie TELEPORADY.
- Pacjent jest zobowiązany do dokonaniu przelewu za TELEPORADĘ płatną na konto eprzychodni.online nie później, niż na 1 godzinę przed wyznaczonym czasem TELEPORADY. W innym przypadku, TELEPORADA nie odbędzie się. Rejestracja na TELEPORADĘ odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00.
REZYGNACJA / ODWOŁANIE WIZYTY
- Jeśli pacjent nie może odbyć umówionej TELEPORADY powinien ją odwołać najpóźniej na 6h przed zaplanowanym czasem TELEPORADY, aby otrzymać zwrot dokonanej płatności za usługę.
- Specjalista dokona 3 prób połączenia się z Pacjentem w czasie przewidzianym na odbycie TELEPORADY. Jeśli połączenie nie będzie zrealizowane, płatność za usługę nie zostanie zwrócona.
- W sytuacji problemów technicznych lub zerwania połączenia podczas TELEPORADY Pacjent powinien poczekać na ponowne połączenie ze Specjalistą POZ POMORZANY, nie wykonując w tym czasie innych połączeń, zostawiając wolną linię do kontaktu.
- POZ POMORZANY nie ponosi odpowiedzialności za usterki techniczne, uniemożliwiające nawiązanie lub kontynuowanie połączenia, nie leżące po stronie POZ POMORZANY – wówczas ponowiona zostanie próba połączenia ale jedynie w ramach czasu przewidzianego na usługę.
- W przypadku odwołania TELPORADY ze strony POZ POMORZANY, zostanie zaproponowany Pacjentowi inny dogodny termin na zrealizowanie TELEPORADY. W przypadku nieprzyjęcia innego terminu Pacjent ma także prawo ubiegać się o zwrot opłaty za niezrealizowaną TELEPORADĘ.
DANE OSOBOWE
- Dane osobowe podawane przez Pacjentów przy rejestracji i realizacji TELEPORADY, przetwarzane są przez POZ POMORZANY Sp. z o.o. z adresem siedziby: Al. Powstańców Wielkopolskich 33b, 70-111 Szczecin (administrator danych).
- Podanie danych osobowych przez Pacjenta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do skorzystania z TELEPORADY. POZ POMORZANY przetwarza dane osobowe Pacjenta w celu realizowania TELEPORADY. Pacjent podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.
- W przypadku wyrażenia przez Pacjenta zgody, POZ POMORZANY przetwarza dane osobowe również w celach handlowych.
- W przypadku dokumentacji medycznej, której podlega TELEPORADA oraz zalecenia wynikającej po niej, Pacjent ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Pacjentów znajdują się na stronie internetowej www.pozpomorzany.pl w Polityce Prywatności.
REKLAMACJE
- W przypadku zastrzeżeń Pacjent ma prawo do reklamacji TELEPORADY. Reklamację w formie pisemnej należy złożyć na adres Biura Zarządu: POZ POMORZANY Sp. z o.o., Al. Powstańców Wielkopolskich 33b, 70-111 Szczecin lub na adres e-mail: rejestracja@pozpomorzany.pl. Do odpowiedniego rozpatrzenia reklamacji powinny być podane wszystkie niezbędne informacje odnośnie reklamowanej TELEPORADY. POZ POMORZANY zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji i odpowiedzi w ciągu 7 dni od daty jej wpłynięcia.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Pacjent zobowiązany jest do nie używania zwrotów o charakterze niecenzuralnym, obraźliwym, erotycznym, naruszającym dobra osobiste Specjalisty POZ POMORZANY lub innych osób oraz naruszające przepisy powszechnie obowiązujące. Jeżeli w ramach TELEPORADY Specjalista POZ POMORZANY stwierdzi, że nie zostały zachowane powyższe warunki Regulaminu ma prawo przerwać POZ POMORZANY nie ponosi odpowiedzialności za zakres danych podawanych przez Pacjenta podczas TELEPORADY.
- Zmiana regulaminu następuje poprzez udostępnienie zmienionego tekstu na stronie www.euromedis.pl (w tym również do pobrania w formacie PDF). O zmianie regulaminu POZ POMORZANY informuje poprzez komunikat na stronie TELEPORADY.
- Zmieniony regulamin jest wiążący dla Pacjenta, z dniem jego wejścia. Termin wejścia w życie zmienionego regulaminu będzie wynosić co najmniej 14 dni od daty powiadomienia o zmianie regulaminu dokonanego zgodnie z punktem 25. powyżej. Zmiana regulaminu nie będzie mieć wpływu na wykupienie TELEPORADY wykupione i opłacone przed taką zmianą. Będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
Regulamin wchodzi w życie w dniu 01.08.2023 r.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wypełniając formularz Zamówienia TELEPORADY i zaznaczając pole „Akceptuję” wyraża Pani/Pan zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) przez POZ POMORZANY Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 33b, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Szczecinie, KRS nr 0000985308, NIP 955-256-57-56, REGON 522727488 telefon 91 819 22 02, adres e-mail: info@pozpomorzany.pl w celu niezbędnym do wykonania postanowień Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.
Pani/Pana dane przetwarzane są w celu:
- Sprzedaży usług bądź pakietów usług oferowanych na stronie TELEPORAD POZ POMORZANY na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne celem świadczenia usługi;
- Wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie zapłaty za zamówienie, prowadzenia ksiąg rachunkowych, wypełnienia innych obowiązków podatkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z m.in. ustawą o rachunkowości przez okres konieczny do wypełnienia obowiązku prawnego;
- Przechowania Pani/Pana danych osobowych w celu prowadzenia ewentualnego postępowania reklamacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO, jako tzw. prawnie uzasadniony interes Administratora, którym jest dochodzenie naszych roszczeń i obrona naszych praw przez okres przewidziany przepisami prawa;
- Świadczenia marketingu bezpośredniego, świadczenia usługi Newsletter na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. jeżeli wyraziła Pani/Pan zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. Może Pani/Pan w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania takich informacji (newsletter) poprzez przesłanie informacji na adres info@pozpomorzany.pl.
Pani/Pana dane osobowe podawane w trakcie składania Zamówienia mogą być przekazane dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych.
Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, i usunięcia swoich danych osobowych. Jeżeli dane są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, może ja Pani/Pan cofnąć w każdym momencie, jednak pozostanie to bez wpływu na czynności, których dokonano wcześniej. Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W celu wykonania powyższych uprawnień należy skontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych poprzez e-mail na adres iod@pozpomorzany.pl lub poprzez pocztę tradycyjną pisząc pod adres Spółki.
Pani /Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu i nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz do organizacji międzynarodowych.