REGULAMIN SKLEPU EM
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EMsklep
Sklep internetowy EMsklep jest prowadzony przez EuroMedis Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, adres: Al. Powstańców Wielkopolskich 33a, 70-111 Szczecin, Tel. 48 91 818 21 41, Fax 48 91 813 71 67, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Szczecina, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000333478, NIP: 852-255-83-6, REGON 320698636 o kapitale zakładowym 690 000,00 złotych opłaconym w całości.
SŁOWNICZEK
Beneficjent (Pacjent) -Klient lub osoba uprawniona do korzystania z Produktów lub Usług medycznych zakupionych w Sklepie Internetowym przez Klienta.
Centrum Medyczne EuroMedis – placówka medyczna należąca do EuroMedis jako podmiotu leczniczego.
Karta produktu – opis Produktu, Usługi lub Pakietu Usług medycznych udostępnianych w Sklepie Internetowym.
Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnej korzystająca ze Sklepu Internetowego, w tym w szczególności dokonująca zakupów na swój lub cudzy rachunek.
Formularz Zamówienia – dokument dostępny w sklepie EMsklep, zapewniający funkcjonalność Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Klienta Produktów bądź Usług medycznych do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: ilość Produktów bądź Usług medycznych, dane do faktury, formy płatności, sposób dostawy..
EuroMedis – EuroMedis Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, adres: Al. Powstańców Wielkopolskich 33a, 70-111 Szczecin, Tel. 48 91 818 21 41, Fax 48 91 813 71 67, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Szczecina, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000333478, NIP: 852-255-83-66, REGON 320698636.
Pakiet Usług medycznych – zbiór Usług medycznych lub innych świadczeń dostępnych dla Beneficjenta, stanowiących pewną całość i możliwych do wykorzystania w określonym przedziale czasowym, w Centrum Medycznym EuroMedis, dostępnych do zakupu za określoną cenę w Sklepie Internetowym.
Przelewy 24 – system płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep Internetowy , dostępny jedynie dla zarejestrowanych Klientów, tj. posiadających Konto EMsklepu, pozwalający na szybkie płatności za Usługi medyczne nabywane w Sklepie Internetowym. Serwis Przelewy24 jest wykorzystywany przez firmę PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, tel. +48 (61) 642 93 44, WWW: www.przelewy24.pl, e-mail: serwis@przelewy24.pl. PayPro SA – wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014.
Podmiot realizujący płatność – podmiot zewnętrzny w stosunku do EuroMedis pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą.
Potwierdzenie Przyjęcia Zamówienia – wiadomość e-mail wysłana przez Sklep Internetowy na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta, potwierdzająca, że zamówiona usługa może zostać zrealizowana
Produkt – produkt dostępny dla Klientów w Sklepie Internetowym.
Sklep Internetowy – prowadzony przez EuroMedis sklep internetowy, dostępny pod domeną internetową www.euromedis.pl
Usługa – Usługa medyczna lub Pakiet Usług Medycznych dostępnych dla Klientów w Sklepie Internetowym.
Usługa medyczna – badanie lekarskie, medyczne lub diagnostyczne, procedura ambulatoryjna, rehabilitacyjna lub hospitalizacyjna, mająca na celu utrzymanie, przywrócenie lub poprawę stanu zdrowia Klienta lub Beneficjenta, w tym także działania profilaktyczne, zakupione w Sklepie Internetowym.
Zamówienie – oświadczenie woli nabycia przez Klienta Usługi w Sklepie Internetowym wyrażone poprzez umieszczenie Produktu bądź/i Usługi w Formularzu Zamówienia i przejście do kolejnego kroku – „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa:
- zasady korzystania ze Sklepu Internetowego,
- warunki składania Zamówień na Usługi oferowane przez EuroMedis i dostępne w Sklepie Internetowym,
- uiszczania przez Klienta ceny nabycia Produktów bądź Usług nabywanych w Sklepie internetowym,
- uprawnienia Klienta do rezygnacji z Zamówienia i odstąpienia od umowy nabycia Produktów bądź Usług,
- zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Do korzystania ze Sklepu Internetowego w tym przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Do korzystania z niektórych funkcjonalności Sklepu Internetowego, składania Zamówień, niezbędne jest ponadto aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) i telefon.
- W ramach korzystania ze Sklepu Internetowego zabronione jest dostarczanie przez Klientów treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje. Klient zobowiązany jest ponadto do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Internetowego, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu Internetowego lub jego elementy techniczne. Zabronione jest ponadto wykorzystywanie Sklepu Internetowego do celów sprzecznych z jego przeznaczeniem, w tym rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu Internetowego jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej lub promocyjnej.
- Przeglądanie asortymentu Sklep Internetowego oraz składanie Zamówień przez Klienta na Usługi znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego nie wymaga rejestracji.
- Aby złożyć zamówienie na Usługi znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego konieczne jest jednak wypełnienie Formularza Zamówienia znajdującego się na stronie internetowej Sklepu Internetowego poprzez podanie danych określonych w pkt 13 (a) niniejszego Regulaminu.
- Rozliczenia transakcji nabycia Usług w Sklepie Internetowym przeprowadzane są wyłącznie za pośrednictwem Przelewy 24 zgodnie z regulaminami usług dostępnymi pod adresem: http://www.przelewy24.pl/regulamin. Nie jest możliwa płatność przy odbiorze przesyłki.
INFORMACJE O PRODUKTACH I USŁUGACH
- Informacje o Produktach i Usługach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego podawane są w złotych; Całkowity koszt zamówienia (tj. ceny wszystkich Produktów bądź Usług objętych tym samym Zamówieniem) wskazany jest w Formularzu Zamówienia przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
- EuroMedis zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Produktów bądź Usług, rodzaju Produktów bądź Usług, zakresu udzielanych świadczeń.
- Usługi nabyte przez Klienta w Sklepie Internetowym mogą być realizowane w Centrum Medycznym EuroMedis co jednoznacznie jest określone w procesie składania Zamówienia.
WARUNKI SKŁADANIA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:
- Klient może składać Zamówienia na Produkty bądź Usługi dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, z zastrzeżeniem zakazów lub ograniczeń handlu wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa oraz przerw technicznych.
- EuroMedis nie ponosi odpowiedzialności za jakość połączenia internetowego, w chwili zawierania transakcji w Sklepie Internetowym oraz błędów oprogramowania i innych wad urządzenia końcowego Klienta.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Produkt bądź Usługę będącą przedmiotem Zamówienia, a następnie postępować zgodnie z kolejnymi krokami zawierania transakcji, a w szczególności:
- wypełnić formularz zamówienia podając: imię, nazwisko, numer telefonu, adres wysyłki, adres mailowy, w przypadku wystawienia faktury: dane do faktury
- zaakceptować niniejszy regulamin oraz ogólne warunki świadczenia Usługi oraz podjąć decyzję odnośnie zgód marketingowych oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych poprzez zaznaczenie lub brak zaznaczenia odpowiedniego pola
- wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru Produktu bądź Usługi przez Beneficjenta (jeżeli Klient wyraża chęć otrzymania faktury VAT),
- kliknąć przycisk „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.
- Zamówienia i Usługi będą realizowane tylko na terenie Polski.
- Zamówienie traktuje się jako prawidłowo złożone, kiedy Klient prawidło skonfigurował Produkt bądź Usługę w Formularzu Zamówienia według wytycznych dostępnych każdorazowo na karcie produktu oraz dokonał pełnej wpłaty.
- Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia danych, wskazanych w punkcie 13 (a) powyżej, niezbędnych do stworzenia zamówienia.
- Zamówienie niepełne lub co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane ręcznie przez obsługę Sklepu Internetowego. Zamówienie takie może zostać anulowane przez EuroMedis, o czym wnioskujący zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub mailową w ciągu 3 dni roboczych od daty założenia Zamówienia.
- EuroMedis zobowiązuje się w ciągu 24 godzin od otrzymania wniosku potwierdzić zamówienie u Klienta drogą internetową lub telefoniczną. Czas ten może zostać wydłużony, w przypadku, gdy wypada on w dni ustawowo wolne od pracy (niedziele i święta).
- Zamówienie uznaje się za anulowane przez Klienta, jeżeli w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia wypełnienia formularzy i wysłania do serwera EuroMedis nie wpłynie opłata za złożone Zamówienie.
- Niezależnie od innych postanowień Regulaminu, Zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku:
- podania przez Klienta nieprawidłowych lub fałszywych danych przy składaniu Zamówienia,
- braku możliwości kontaktu z Klientem pod podanym w zamówieniu numerem telefonu lub adresem e- mail,
- nieprawidłowego złożenia zamówienia przez Klienta,
- uznania przez EuroMedis, że w przypadku zamówienia złożonego przez Klienta występuje uzasadnione podejrzenie działania Klienta niezgodnego z prawem lub nadużycia uprawnień z niego wynikających, a w szczególności: hakerstwa, użycia cudzych danych identyfikujących w Sklepie Internetowym, podszywania się pod inną osobę.
PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Pełna kwota należna za Zamówienie jest widoczna w podsumowaniu każdego Zamówienia. Przedstawiona cena to całkowity koszt nabytych przez Klienta Produktów bądź/i Usług.
- Płatności za Zamówienie mogą być realizowane za pośrednictwem Przelewy 24, przelewem.
- Prawidłowe opłacenie Zamówienia oznacza zakupienie Produktu bądź Usługi w Sklepie Internetowym.
- Po dokonaniu zakupu Usługi Beneficjent jest zobowiązany do umówienia w Centrum Medycznym EuroMedis terminu realizacji usługi: telefonicznie lub osobiście.
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA/ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient może zrezygnować/zwrócić Produkt lub kartę Usługi pisemnie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia. Wniosek z rezygnacją (wydrukowany i wypełniony FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY dostępny na stronie EMsklepu) należy wysłać listownie wraz ze zwracanym towarem na adres Powstańców Wielkopolskich 33a, 70-111 Szczecin. Koszt zwrotu ponosi Klient.
- EuroMedis Sp. z o.o. gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni roboczych, od daty otrzymania oświadczenia o rezygnacji/odstąpieniu za pośrednictwem aplikacji Przelewy24 na rachunek bankowy z którego zainicjowano wpłatę bez obciążenia Klienta lub Gościa dodatkowym kosztem.
- Warunkiem możliwości zwrotu zakupionego towaru jest bark jakichkolwiek oznak użytkowania na produkcie (w przypadku zabezpieczenia folią – brak naruszenia opakowania foliowego). W przypadku rozpoczęcia korzystania ze świadczeń medycznych nie jest możliwe odstąpienie od umowy.
DANE OSOBOWE
- Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie Internetowym , przetwarzane są przez EuroMedis Sp. z o.o. z adresem siedziby: Al. Powstańców Wielkopolskich 33a, 70-111 Szczecin (administrator danych).
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z Usług. EuroMedis przetwarza dane osobowe Klienta w celu realizowania sprzedaży Produktów bądź Usług nabytych w Sklepie Internetowym.
- W przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, EuroMedis przetwarza dane osobowe również w celach marketingowych.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego w zakładce Polityka Prywatności.
REKLAMACJE
- Zgłoszenia zawierające pytania, sugestie, informacje o zaistniałych problemach dotyczących Sklepu Internetowego można przekazać pocztą elektroniczną na adres: EMsklep@euromedis.pl,
- Reklamacje dotyczące obsługi rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych, reklamacje dotyczące kwestii medycznych rozpatrywane są w ciągu 30 dni roboczych od daty wpływu wszystkich danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji na adres: adres Al. Powstańców Wielkopolskich 33a, 70-111 Szczecin: reklamacje.EMsklep@euromedis.pl.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży Usługi jest sąd właściwy według właściwości ogólnej.
- Przed wystąpieniem na drogę sądową możliwe jest wystąpienie z wnioskiem o mediację. Listy zawierające dane mediatorów dostępne są na stronach internetowych Sądów powszechnych.
- Opłata za połączenia telefoniczne z EuroMedis jest równa opłacie jak za zwykłe połączenie telefoniczne i jest zgodna z pakietem taryfowym dostawcy, z którego korzysta Klient.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługi nabywane w Sklepie Internetowym nie mogą być odsprzedawane, odstępowane, użyczane, zamieniane z innymi Usługami świadczonymi w Centrum Medycznym EuroMedis. W Szczególności nie mogą być one zastępowane ani nie zastępują Usług świadczonych na podstawie innego stosunku prawnego niż umowa zawarta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Zmiana regulaminu następuje poprzez udostępnienie zmienionego tekstu na stronie www.euromedis.pl (w tym również do pobrania w formacie PDF). O zmianie regulaminu EuroMedis informuje poprzez komunikat w Sklepie Internetowym.
Zmieniony regulamin jest wiążący dla Klienta, z dniem jego wejścia. Termin wejścia w życie zmienionego regulaminu będzie wynosić co najmniej 14 dni od daty powiadomienia o zmianie regulaminu dokonanego zgodnie z punktem 38 powyżej. Zmiana regulaminu nie będzie mieć wpływu na zamówienia złożone przed taką zmianą, które są realizowane na zasadach dotychczasowych.
Regulamin wchodzi w życie w dniu 05.12.2019r.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wypełniając formularz Zamówienia i zaznaczając pole „Akceptuję” wyraża Pani/Pan zgodę na zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) przez EuroMedis Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 33a, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Szczecinie, KRS nr 0000333478, NIP 852-255-83-66, REGON 320698636 telefon 91 818 21 41, adres e-mail: info@euromedis.pl w celu niezbędnym do wykonania postanowień Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.
Pani/Pana dane przetwarzane są w celu:
- Sprzedaży publikacji i usług bądź pakietów usług oferowanych w sklepie internetowym EMsklep na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne celem świadczenia usługi;
- Wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie zapłaty za zamówienie, prowadzenia ksiąg rachunkowych, wypełnienia innych obowiązków podatkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z m.in. ustawą o rachunkowości przez okres konieczny do wypełnienia obowiązku prawnego;
- Przechowania Pani/Pana danych osobowych w celu prowadzenia ewentualnego postępowania reklamacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO, jako tzw. prawnie uzasadniony interes Administratora, którym jest dochodzenie naszych roszczeń i obrona naszych praw przez okres przewidziany przepisami prawa;
- Świadczenia marketingu bezpośredniego, świadczenia usługi Newsletter na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. jeżeli wyraziła Pani/Pan zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. Może Pani/Pan w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania takich informacji (newsletter) poprzez przesłanie informacji na adres info@euromedis.pl.
Pani/Pana dane osobowe podawane w trakcie składania Zamówienia mogą być przekazane dostawcom usług pocztowych i kurierskich w przypadku wysyłki zamówionych towarów, a także dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych.
Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, i usunięcia swoich danych osobowych. Jeżeli dane są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, może ja Pani/Pan cofnąć w każdym momencie, jednak pozostanie to bez wpływu na czynności, których dokonano wcześniej. Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W celu wykonania powyższych uprawnień należy skontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych poprzez e-mail na adres iod@euromedis.pl lub poprzez pocztę tradycyjną pisząc pod adres Spółki.
Pani /Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu i nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy oraz do organizacji międzynarodowych.