Szczepienia przeciwko COVID-19 w Centrum Medycznym Euromedis

Drodzy Pacjenci!

Od 25.01, wg wytycznych Ministerstwa Zdrowia, Centrum Medyczne EuroMedis rozpoczyna szczepienia przeciwko COVID-19 w pierszej kolejności osoby najbardziej narażone na zakażenie, które automatycznie mają wystawione e-skierowanie na Internetowym Koncie Pacjenta: https://pacjent.gov.pl/.

Szczepionka jest bezpłatna i dobrowolna.

Szczepieniami objęci zostali najpierw:

  • pracowników sektora ochrony zdrowia (w tym wykonujący indywidualną praktykę)
  • pracowników domów pomocy społecznej i pracownicy miejskich ośrodków pomocy społecznej
  • personel pomocniczy i administracyjny w placówkach medycznych, w tym stacjach sanitarno-epidemiologicznych.

Kolejne grupy objęte szczepieniem, które mogą zgłaszać się do naszej placówki, to:

  • osoby powyżej 80 roku życia – rozpoczęcie rejestracji od 15 stycznia
  • osoby powyżej 70 roku życia – rozpoczęcie rejestracji od 22 stycznia

O starcie rejestracji dla kolejnych grup będzie pojawiała się informacja na bieżąco. Chętni mogą otrzymać powiadomienia o możliwości zaszczepienia się, więcej informacji na stronie:  https://www.gov.pl/web/szczepimysie/zgloszenia

Jak się będzie można zarejestrować?

Jeżeli jest już Państwa etap rejestracji (od 15.01 – osoby powyżej 80. roku życia, od 22.01 – osoby powyżej 70. roku życia), są 3 możliwości zapisu na szczepienie:

1. Telefon na całodobową i bezpłatną infolinię – 989
Można to zrobić samemu lub może zapisu dokonać ktoś bliski z rodziny. Do zapisu wystarczy numer PESEL osoby do szczepienia oraz numer telefonu komórkowego. Na podany numer  przyjdzie SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie. W ten sposób można zarejestrować swoich dziadków lub rodziców.

Podczas rejestracji należy wybrać dokładny termin oraz miejsce szczepienia. Następnie przyjdzie SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie.

2. Rejestracja elektroniczna poprzez e-Rejestrację dostępną na pacjent.gov.pl
System zaproponuje pięć dostępnych terminów w punktach szczepień, które znajdują się blisko Państwa adresu. Jeśli żaden z proponowanych terminów nie będzie pasował albo będziecie Państwo chcieli zaszczepić się w innym punkcie, w innym mieście – będzie taka możliwość. Wystarczy, że skorzystacie z dostępnej wyszukiwarki i wskażecie dogodną datę i lokalizację.

Zaraz po dokonaniu rezerwacji, przyjdzie powiadomienie SMS, a następnie ponownie przyjdzie przypomnienie SMS-em o szczepieniu dzień przed planowanym terminem.

Jeśli chcecie Państwo skorzystać z tego sposobu rejestracji, musicie posiadać Profil Zaufany. Jeżeli go nie macie, prosimy o kontakt z infolinią NFZ 989, bezpośrednio z wybranym punktem szczepień lub skorzystanie ze wsparcia swojej przychodni.

3. Kontakt z wybranym punktem szczepień 
Jeżeli chcecie Państwo zaszczepić się w konkretnym punkcie szczepień – skontaktujcie się z nim. Mapa i dane kontaktowe punktów szczepień dostępne są tutaj: https://www.gov.pl/web/szczepimysie/punkty-szczepien

W wybranym przez Państwa punkcie szczepień nie ma dogodnego terminu? Prosimy o kontakt na infolinię NFZ pod numer 989. Konsultanci pomogą  znaleźć inny punkt szczepień niedaleko Państwa, z terminem, który będzie pasował.

W przypadku wyboru naszego Centrum Medycznego EuroMedis prosimy o rejestrację telefoniczną.

ZADZWOŃ I ZAREJESTRUJ SIĘ NA SZCZEPIENIE

Dokumenty do pobrania dla Pacjenta:

Kwestionariusz wstępnego wywiadu przesiewowego przed szczepieniem osoby dorosłej przeciw COVID-19
Oświadczenie osoby do szczepienia przeciwko COVID-19
Ulotka informacyjna dla Pacjenta odnośnie szczepienia przeciwko COVID-19
Charakterystyka produktu leczniczego

styczeń, 2021

PRZEJDŹ DO POZOSTAŁYCH INFORMACJI
Wczytywanie...