STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH POZ POMORZANY – WERSJA SKRÓCONA
WERSJA SKRÓCONA STANDARDÓW OCHRONY MAŁOLETNICH POZ POMORZANY Sp. z o.o.
- Jesteśmy przychodnią i chcemy żebyś u nas czuł się dobrze i
- Jeżeli cokolwiek Ci się nie podobało lub poczułeś się źle potraktowany przez personel możesz to przekazać do Członka Zarządu p. Anna Heinrich lub Jolanty Rudzińskiej lub napisać na adres e-mail: heinrich@pozpomorzany.pl lub jolanta.rudzinska@pozpomorzany.pl
- Na badania wchodzisz z mamą lub tatą, bądź inną osobą będącą Twoim opiekunem. Oni mogą być zawsze przy
- Przed badaniem lekarz wytłumaczy Ci co będzie robił i
- Lekarzowi możesz powiedzieć wszystko, on jest tu po to, żeby Ci pomóc.
- Wiedza o tym, co Ci dolega, czego się obawiasz lub wstydzisz może być bardzo ważna. Dzięki tej wiedzy lekarz będzie mógł Ci pomóc jak najlepiej.
- Lekarzom, pielęgniarkom i wszystkim osobom z naszej przychodni możesz zadawać pytania. Chętnie na nie odpowiedzą.
- Nikt nie może na Ciebie krzyczeć, wyśmiewać się z Ciebie, dotykać Cię bez Twojej zgody ani fotografować.
- Cokolwiek się w Twoim życiu dzieje nie jesteś sam. To są całodobowe numery telefonów do osób, którym możesz zaufać:
- Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”: 800 120 002;
- Telefon Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży: 116
- Wi-fi jest u nas zabezpieczone hasłem, a niektóre strony nie są dostępne.